|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

آگهی ارزیابی کیفی انتخاب مشاور انجام خدمات پروژه های طرح احیا و تعادل بخشی در محدوده استان کرمان

 

کد سند

16 /ب/ 94، 17/ب/94، 18/ب/94، 19/ب/94، 20/ب/94

نوع آگهی

مناقصه دو مرحله‌ای

واحد منتشر کننده

قراردادها

موضوع

ارزیابی کیفی انتخاب مشاور انجام خدمات پروژه های طرح احیا و تعادل بخشی در محدوده استان کرمان

تشریح

لازم بذکر است فراخوان مذکور شامل ۵ فرآیند می باشد که مشاوران شرکت کننده بر اساس جدول مشخصات فرآیندهای تعریف شده در اسناد ارزیابی کیفی بایستی جهت شرکت در یکی از فرآیندها دارای گواهی معتبر تشخیص صلاحیت در پایه ۳ گروه مهندسی آب و پایه ۳ گروه تخصص های مشترک (سیستم های اطلاعات جغرافیایی (GIS) ) و جهت شرکت در سایر فرآیندها دارای گواهی معتبر تشخیص صلاحیت در پایه ۳ گروه مهندسی آب باشند و حداکثر تا ساعت 14 روز چهارشنبه 1394/7/15 نماینده خویش را جهت ارائه رسید واریز مبلغ دویست هزارریال به حساب جاری سپهر شماره 2195083812001 این شرکت نزد بانک صادرات ایران شعبه 24 مهر کرمان و دریافت اسناد ارزیابی کیفی به نشانی کرمان ، خیابان پاسداران ، شرکت آب منطقه ای کرمان ، ساختمان شماره 2 طبقه همکف اتاق 131 دفتر قراردادها، کتباً معرفی و اعزام نمایند. شایان ذکر آنکه هر یک از مشاوران باید جهت هر فرآیند، مدارک ارزیابی کیفی تکمیل شده را در بسته بندی جدا و لاک و مهر شده که در ظهر آن عنوان و شماره  فرآیند مذکور و نام مشاور درج شده باشد ،گذارده و سپس آنها را در یک بسته بندی لاک و مهر شده که در ظهر آن موضوع ( انجام خدمات پروژه های طرح احیا و تعادل بخشی در محدوده استان کرمان ) و شماره فرآیند هایی که درآنها شرکت نموده اند ، شماره های تلفن ، دورنگار ، کدپستی و نام آن مشاور محترم درج شده باشد، قرارداده و این بسته را حداکثر تا ساعت 14 روز چهارشنبه 1394/7/22 در قبال اخذ رسید در نشانی کرمان ، خیابان پاسداران ، شرکت آب منطقه ای کرمان ، ساختمان شماره یک طبقه همکف، اتاق 105، دبیرخانه محرمانه دفتر حراست تحویل نمایند .

میزان برآورد هزینه

تضمین مورد نیاز

محل تامین اعتبار

مدت زمان اجرا

اعتبار پیشنهاد

1394/07/15

احتمال تمدید مهلت

خیر

محل اجرای پروژه

تضمین نظارت

محل بازگشایی

بازگشایی پاکات

بین المللی است

خیر

نام روزنامه

هزینه دریافت اوراق

200,000 ریال

مهلت ارسال اسناد

1394/07/22

تاریخ انتشار در روزنامه

1394/07/05

تاریخ آغاز

1394/07/05

جلسه پرسش و پاسخ

تاریخ تمدید دریافت/ خرید

تاریخ تمدید مهلت ارسال اسناد

اعلام نتیجه

  تاریخ ثبت : 1394/07/05
 کارشناس امور قراردادها
 1141
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 57
  • بیشترین بازدید همزمان : 438
  • بازدید امروز : 3,833
  • بازدید دیروز : 8,901
  • کل بازدید : 8,105,589
  • آخرین به روزرسانی : 1402/12/28 11:42:09
  • شناسه IP شما : 107.22.56.225

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : کرمان - خیابان پاسداران
  • کدپستی : 7614634641
  • تلفن : 03432224482-4
  • فاکس : 03432220314
  • پست الکترونیکی : info[at]krrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :