شرح وظایف مدیریت تدارکات و خدمات پشتیبانی:
- برنامهریزی و نظارت بر انجام امور خدماتی در جهت ارائه سرویس بهتر از طریق واحدهای تحت سرپرستی و کنترل پیشرفت کارها و عملیات و انجام راهنمایی و هماهنگی واحدها در جهت انجام وظایف محوله در چارچوب قوانین و مقررات و دستورالعملها
- نظارت بر عملکرد و نحوه نگهداری ساختمانها، دستگاهها، ماشینآلات، تأسیسات، ابنیه و فضای سبز و نظافت و نامهرسانی و سایر خدمات مورد نیاز
- انجام اقدامات لازم در جهت تأمین قطعات و ماشینآلات، دستگاهها و لوازم و تجهیزات اداری
- خرید و فروش کالاها و خدمات مورد نیاز شرکت از طریق برگزاری مناقصه و مزایده و انعقاد قرارداد در موقع لزوم
- برنامهریزی و نظارت بر سیستم انبارها به منظور نگهداری اطلاعات کالاها و تجهیزات خریداری شده شرکت
- برنامهریزی و نظارت بر کلیه عملیات و تشریفات برگزاری مناقصه و مزایده
- برنامهریزی و نظارت بر سفارش خرید و فروش کالاها و خدمات مورد نیاز
- تنظیم و نظارت بر عقد قراردادها در چارچوب آئیننامه معاملاتی شرکت و قوانین و مقرارت موضوعه
- برنامهریزی، هماهنگی، کنترل و برآورد لوازم و ملزومات با دوام و مصرفی مورد نیاز
- ایجاد و برقراری بانک اطلاعات و سیستم ثبت و نگهداری انبار و اموال
- برنامهریزی و نظارت بر سیستم انبارداری و نگهداری کالا و ملزومات با رعایت اصول علمی و صرفه و صلاح سازمان
- احصاء، بازنگری و اصلاح فرآیندهای انجام کار بطور مستمر
بازدید:87
آخرین به روزرسانی: 1398/06/10