|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

بررسی مشکلات حوزه آب شهرستان سیرجان با حضور معاون وزیر نیرو

در جلسه ای با حضور معاون حقوقی، پارلمانی و پشتیبانی وزیر نیرو، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان و جمعی از مسئولین، مشکلات حوزه آب سیرجان مورد بررسی قرار گرفت.

  عمومی
  1397/11/30

تامین مالی طرح آبرسانی به کرمان از سد شهیدان امیرتیموری (صفارود) بررسی شد

تامین مالی طرح آبرسانی به کرمان از سد شهیدان امیرتیموری (صفارود) در قالب تسهیلات ماده 56 با حضور معاون طرح و توسعه و معاون برنامه ریزی شرکت آب منطقه ای کرمان مورد بررسی قرار گرفت.

  عمومی
  1397/11/30

دیدار مدیر امور منابع آب رودبار جنوب با بهره برداران این شهرستان

مدیر امور منابع آب شهرستان رودبار جنوب به منظور بیان اهمیت سفره های آب زیرزمینی و مصرف بهیه آب با جمعی از بهره برداران این شهرستان گفت و گو کرد.

  عمومی
  1397/11/30

برگزاری جلسه ای پیرامون آبگیری اولیه سد شهیدان امیرتیموری (صفارود)

جلسه ای با حضور معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای کرمان، نمایندگان مجری طرح، مشاور و پیمانکار پیرامون موضوعات مربوط به کارگاه سد شهیدان امیرتیموری (صفارود) برگزار گردید.

  عمومی
  1397/11/29
با حضور مدیر امور منابع آب و مدیر امور آبفار شهرستان منوجان

تأمین آب روستاهای آب گل و بن هور شهرستان منوجان بررسی شد

در جلسه ای با حضور مدیر امور منابع آب و مدیر امور آبفار شهرستان منوجان مشکلات کم آبی و تأمین آب روستاهای آب گل و بن هور این شهرستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

  عمومی
  1397/11/29

برگزاری جلسه راهبردی طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی

جلسه راهبردی طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان، معاون حفاظت و بهره برداری و مدیران حوزه حفاظت و بهره برداری این شرکت برگزار گردید.

  عمومی
  1397/11/28
در جلسه ای با حضور مدیر امور منابع آب و بخشدار مرکزی عنوان شد

تاکید بر حفظ و حراست از منابع آب زیرزمینی شهرستان فهرج

در جلسه ای با حضور مدیر امور منابع آب فهرج، بخشدار مرکزی و مدیر آبفار این شهرستان که در محل بخشداری مرکزی برگزاری گردید بر حفظ و حراست از منابع آب زیرزمینی تاکید شد.

  عمومی
  1397/11/28
با حضور دکتر فدائی استاندار کرمان و جمعی از مسئولین

جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان کرمان برگزار شد

جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان کرمان با حضور استاندار، معاونین و جمعی از مدیران و مسئولین از جمله مهندس علیزاده مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان در محل سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری برگزار گردید.

  عمومی
  1397/11/27

برگزاری جلسه سازگاری با کم آبی در شرکت آب منطقه ای کرمان

جلسه داخلی سازگاری با کم آبی با حضور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان، معاون حفاظت و بهره برداری، معاون برنامه ریزی و دیگر مدیران و کارشناسان حوزه ستادی برگزار گردید.

  عمومی
  1397/11/27

برگزاری جلسه کمیسیون توسعه مدیریت شرکت آب منطقه ای کرمان

جلسه کمیسیون توسعه مدیریت شرکت آب منطقه ای کرمان با حضور مدیرعامل، معاونین و جمعی از مدیران و کارشناسان این شرکت و همچنین معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار گردید.

  عمومی
  1397/11/27

برگزاری جلسه کمیته بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب منطقه ای

جلسه کمیته بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان با محوریت بررسی سیلاب های استان در محل سالن جلسات این شرکت برگزار گردید.

  عمومی
  1397/11/27

پیام مهندس علیزاده به مناسبت فرا رسیدن 22 بهمن ماه

مهندس علیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان در پیامی ضمن دعوت از همکاران برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن ماه، فرارسیدن این روز را تبریک گفت.

  عمومی
  1397/11/21

برگزاری جلسه شورای حفاظت از منابع آب زرند با حضور دکتر امیری و مهندس علیزاده

جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان زرند با حضور نماینده مردم شریف شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای، مدیرعامل آب و فاضلاب شهری و جمعی از مسئولین برگزار گردید.

  عمومی
  1397/11/21

بازدید مهندس علیزاده از کارخانه فولاد بوتیای ایرانیان

مهندس علیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان با هیئت همراه از بخش های مختلف کارخانه فولاد بوتیای ایرانیان بازدید نمودند.

  عمومی
  1397/11/21

عطرافشانی نخستین شهید انقلاب اسلامی کرمان با حضور مسئولین

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور جمعی از مسئولین استان قبر شهید «محمد باقدرت جوپاری» نخستین شهید انقلاب اسلامی کرمان گل‌باران و عطرافشانی شد.

  عمومی
  1397/11/21

سفر مهندس علیزاده به شهرستان های بم و نرماشیر

مهندس علیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان با هیئت همراه در سفر به شهرستان های بم و نرماشیر ضمن بازدید از قنات های چند روستا با اهالی منطقه جهت رفع مشکلات آنان دیدار و گفت و گو کرد.

  عمومی
  1397/11/17
با حضور مهندس علیزاده مدیرعامل شرکت آب منطقه ای صورت گرفت

برگزاری دوره آموزشی تخصصی محاسبه ابعاد سدهای خاکی

دوره آموزشی تخصصی داخلی «نیروهای وارد بر سد و محاسبه ابعاد سدهای خاکی (نمونه سد شهیدان امیر تیموری)» با حضور مدیرعامل، معاون طرح و توسعه و مجریان طرح ها و جمعی از کارشناسان شرکت آب منطقه ای کرمان برگزار گردید.

  عمومی
  1397/11/17

جلسه مشترک آب و آبفای استان در خصوص انجام پروژه های آبرسانی

جلسه کمیته مشترک آب و آبفای استان کرمان به منظور بررسی وضعیت پروژه طرح آبرسانی به شهرهای جیرفت و عنبرآباد از سد جیرفت در دفتر معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای کرمان تشکیل گردید.

  عمومی
  1397/11/17

برگزاری مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شرکت آب منطقه ای

مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مهندس علیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل و جمعی از پرسنل شرکت آب منطقه ای کرمان در محل تالار کرجی این شرکت برگزار گردید.

  عمومی
  1397/11/15

بازدید مهندس فدائی از پروژه سد شهیدان امیر تیموری (صفارود) و تصفیه خانه رابر

مهندس فدائی معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای کرمان به همراه نمایندگان مجری طرح های سد شهیدان امیرتیموری (صفارود) و آبرسانی به شهر کرمان از تصفیه خانه شهرستان رابر و عملیات اجرایی سد بازدید نمودند.

  عمومی
  1397/11/16
به همت امور منابع آب شهرستان کرمان صورت گرفت

توقیف دو دستگاه حفاری غیرمجاز در شهرستان کرمان

طی هفته گذشته دو دستگاه حفاری غیر مجاز از نوع ضربه ای و برقی که در حال حفر چاه غیر مجاز بودند توسط مامورین بازرسی امور منابع آب کرمان و عوامل طرح تعادل بخشی توقیف و به انبار مرکزی شرکت آب منطقه ای منتقل شدند.

  عمومی
  1397/11/16

برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در حسینیه آرش کهنوج

نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر با همکاری کلیه دستگاههای اجرایی در حسینیه آرش کهنوج افتتاح گردید.

  عمومی
  1397/11/16

بررسی مشکلات تامین آب فضای سبز شهربابک با حضور فرماندار

جلسه ای با حضور فرماندار شهربابک، معاون امور عمرانی فرماندار، مدیر امور منابع آب، مدیر آب و فاضلاب شهری، شهردار شهربابک، شهر جوزم، خاتون آباد، خورسند و دهج در خصوص جداسازی آب شرب از آبیاری فضای سبز برگزار گردید.

  عمومی
  1397/11/16

برگزاری جشن انقلاب به میزبانی شرکت آب منطقه ای کرمان

به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران، جشن انقلاب به میزبانی شرکت آب منطقه ای کرمان در محل سالن ایرج بسطامی پارک مادر با حضور مردم و مسئولین برگزار گردید.

  عمومی
  1397/11/15

برگزاری جلسه نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز با حضور معاون وزیر دادگستری

کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان با حضور معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور و سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و جمعی از مدیران برگزار گردید.

  عمومی
  1397/11/15

برگزاری ملاقات مردمی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان

مهندس ابراهیم علیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان در جلسه ملاقات مردمی که در محل دفتر مدیریت عامل برگزار گردید، به درخواست مراجعه کنندگان رسیدگی کرد.

  عمومی
  1397/11/15

اجرای طرح داناب در دبیرستان پسرانه میلاد نور ریگان

مدیر امور منابع آب شهرستان ریگان از اجرای طرح دانش آموزی نجات آب (داناب) در دبیرستان پسرانه میلاد نور پایه یازدهم رشته انسانی این شهرستان با حضور کارشناس امور منابع آب خبر داد.

  عمومی
  1397/11/14

دیدار مهندس علیزاده با مدیرکل حفاظت محیط زیست استان

مهندس علیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان همراه با مهندس فدائی معاون طرح و توسعه و تعدادی از مجریان طرح های این شرکت با خانم مهندس شاکری مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان دیدار و گفت و گو کردند.

  عمومی
  1397/11/14

برگزاری جلسه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب منطقه ای

جلسه کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان با حضور اعضای آن از جمله مهندس عرب پور معاون حفاظت و بهره برداری و مهندس نمازیان معاون برنامه ریزی این شرکت تشکیل گردید.

  عمومی
  1397/11/14

برگزاری جلسه شورای مدیران شرکت آب منطقه ای کرمان

جلسه شورای مدیران شرکت آب منطقه ای کرمان با حضور مهندس علیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، معاونین و سایر مدیران حوزه ستادی و مدیران امورات منابع آب در شهرستان های استان برگزار گردید.

  عمومی
  1397/11/14
 
 
 
 
« 1 2 3 » صفحه:
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 52
  • بیشترین بازدید همزمان : 438
  • بازدید امروز : 589
  • بازدید دیروز : 5,339
  • کل بازدید : 8,183,283
  • آخرین به روزرسانی : 1403/01/30 11:10:26
  • شناسه IP شما : 3.137.192.3

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : کرمان - خیابان پاسداران
  • کدپستی : 7614634641
  • تلفن : 03432224482-4
  • فاکس : 03432220314
  • پست الکترونیکی : info[at]krrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :