|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

حضور مهندس علیزاده در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان کرمان

جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان کرمان با حضور رئیس دادگستری، دادستان، مهندس علیزاده مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان و جمعی از مدیران و کارشناسان برگزار گردید.

  عمومی
  1398/03/30

حضور مهندس علیزاده در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان

جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان کرمان با حضور استاندار، رئیس دادگستری، دادستان، مهندس علیزاده مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان و جمعی از مدیران و کارشناسان برگزار گردید.

  عمومی
  1398/03/30

دیدار کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد با مهندس علیزاده

یحیی کمالی پور نماینده مردم شریف شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با مهندس علیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان دیدار و گفت و گو کرد.

  عمومی
  1398/03/30

برگزاری جلسه کمیته بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب منطقه ای

جلسه کمیته مدیریت بحران شرکت آب منطقه ای کرمان با موضوع طرح اضطراری مقابله با سیل و پیگیری تامین اعتبار در این خصوص به ریاست مهندس علیزاده مدیرعامل شرکت و اعضای کمیته مدیریت بحران تشکیل شد.

  عمومی
  1398/03/27

برگزاری ملاقات مردمی مهندس علیزاده مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان

مهندس ابراهیم علیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان در جلسه ملاقات مردمی که در محل دفتر مدیریت عامل برگزار گردید، به درخواست مراجعه کنندگان رسیدگی کرد.

  عمومی
  1398/03/27

برگزاری جلسه با محوریت تهیه گزارش فنی سیلاب ابتدای سال 98

جلسه ای در خصوص تهیه گزارش فنی سیلاب ابتدای سال 98 با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان، معاون حفاظت و بهره برداری و جمعی از مدیران برگزار گردید.

  عمومی
  1398/03/27
در سفر مهندس علیزاده به شهرستان بردسیر صورت گرفت

دیدار مدیرعامل شرکت آب منطقه ای با مسئولین شهرستان بردسیر

مهندس علیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان و هیئت همراه در سفر به شهرستان بردسیر با مسئولین این شهرستان به صورت جداگانه دیدار و پیرامون مسائل مد نظر گفت و گو نمودند.

  عمومی
  1398/03/27

بازدید مهندس از پروژه کنترل سیلاب و سد انحرافی رودخانه آب بخشاء

مهندس علیزاده مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان به همراه جمعی از معاونین، مدیران و کارشناسان شرکت در سفر به شهرستان بردسیر از پروژه کنترل سیلاب بردسیر (رودخانه آب بخشاء) و سد انحرافی رودخانه آب بخشاء بازدید نمودند.

  عمومی
  1398/03/27

برگزاری جلسه شورای مدیران شرکت آب منطقه ای کرمان

جلسه شورای مدیران شرکت آب منطقه ای کرمان با حضور مهندس علیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، معاونین و مدیران حوزه ستادی برگزار گردید.

  عمومی
  1398/03/27

افتتاح یک طرح بازچرخانی آب با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و استاندار

طرح بازچرخانی آب کارخانه کنسانتره فکور صنعت در شهرستان زرند با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، استاندار، نماینده مردم زرند و کوهبنان و دیگر مسئولین افتتاح شد که با اجرای این طرح 70 درصد در مصرف آب صرفه جویی می شود.

  عمومی
  1398/03/27

تاکید سرپرست فرمانداری سیرجان بر حفاظت از منابع آب

سرپرست فرمانداری سیرجان در جلسه ای ضمن با اهمیت دانستن حفاظت از منابع آب، آمادگی خود را جهت همکاری در این زمینه اعلام نمودند.

  عمومی
  1398/03/27
با همت امور منابع آب شهرستان کرمان صورت گرفت

حضور مسئولین در جلسه ای با محوریت صرفه جویی آب در ماهان

جلسه ای با موضوع صرفه جویی در مصرف آب با همت امور منابع آب شهرستان کرمان در محل سالن پیامبر اعظم (ص) بخشداری ماهان با حضور مدیر امور منابع آب کرمان و کلیه مسئولین بخش و دهیاران برگزار گردید.

  عمومی
  1398/03/27

برگزاری جلسه کمیته حفاظت از منابع آب شهرستان کرمان

در تاریخ 21 خردادماه 98 اولین جلسه کمیته حفاظت از منابع آب شهرستان کرمان در سال 98 با حضور فرماندار، مدیر امور منابع آب و جمعی از مسئولین مربوطه در محل فرمانداری کرمان برگزار گردید.

  عمومی
  1398/03/26
در دیدار کارشناس امور منابع آب فهرج با بهره برداران صورت گرفت

قول همکاری بهره برداران در زمینه جلوگیری از حفر چاه غیرمجاز

در بازدید کارشناس گروه گشت و بازرسی امور منابع آب فهرج از روستای دشت آباد این شهرستان، کشاورزان این روستا با توجه به بحران آب برای جلوگیری از حفر چاه غیر مجاز در روستا قول همکاری دادند.

  عمومی
  1398/03/26

حضور مهندس علیزاده در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان

جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان به ریاست استاندار و جمعی از معاونین استاندار و مدیران کل و مسئولین استان از جمله مهندس علیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان برگزار گردید.

  عمومی
  1398/03/25

برگزاری دومین جلسه شورای هماهنگی و انسجام بخشی صنعت آب و برق استان به ریاست مهندس علیزاده

دومین جلسه شورای هماهنگی و انسجام بخشی صنعت آب و برق استان کرمان به ریاست مهندس علیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان، با حضور مدیران ارشد و معاونین صنعت آب و برق استان کرمان زیر مجموعه وزارت نیرو برگزار گردید.

  عمومی
  1398/03/25

حضور مهندس علیزاده در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان

جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان به ریاست استاندار و جمعی از معاونین استاندار و مدیران کل و مسئولین استان از جمله مهندس علیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان برگزار گردید.

  عمومی
  1398/03/22

برگزاری جلسه کارگروه استانی سازگاری با کم آبی کرمان

جلسه کارگروه استانی سازگاری با کم آبی کرمان با حضور دکتر فدائی استاندار کرمان و جمعی از مسئولین مربوطه از جمله مهندس علیزاده مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان، معاونین و جمعی از مدیران و کارشناسان شرکت برگزار گردید.

  عمومی
  1398/03/22

دیدار جمعی از مدیران استان با دکتر اردکانیان وزیر نیرو

دیدار استاندار کرمان با وزیر نیرو با حضور نماینده مردم زرند و کوهبنان، سرپرست معاونت اقتصادی و توسعه منابع استانداری و تعدادی از معاونان، مدیران کل و کارشناسان وزارت نیرو در تهران انجام شد.

  عمومی
  1398/03/22

برگزاری جلسه شورای حفاظت از منابع آب (سازگاری با کم آبی) بم

جلسه سازگاری با کم آبی (شورای حفاظت از منابع آب) شهرستان بم با حضور فرماندار، مدیر امور منابع آب و سایر اعضاء در محل فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

  عمومی
  1398/03/22

بازدید معاون طرح و توسعه از پروژه آبرسانی به شهرهای بم و بروات

مهندس فدائی معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای کرمان به همراه نماینده مجری طرح و نمایندگان مشاور و پیمانکار از پروژه طرح آبرسانی به شهرهای بم و بروات بازدید نمود.

  عمومی
  1398/03/21
با همت امور منابع آب ریگان صورت گرفت

رفع تصرف هزار مترمربع از رودخانه قدرت آباد چاه ملک ریگان

تصرفات صورت گرفته در رودخانه قدرت آباد چاه ملک از توابع شهرستان ریگان شناسایی و با اخذ دستور از مقام محترم قضایی و هماهنگی با دستگاههای مرتبط به میزان هزار مترمربع از این تصرفات که در بستر رودخانه قرار داشته اند آزادسازی شد.

  عمومی
  1398/03/21

برگزاری ملاقات مردمی مهندس علیزاده مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان

مهندس ابراهیم علیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان در جلسه ملاقات مردمی که در محل دفتر مدیریت عامل برگزار گردید، به درخواست مراجعه کنندگان رسیدگی کرد.

  عمومی
  1398/03/20

استقرار ایستگاه مرحله دوم بسیج ملی کنترل فشار خون در شرکت آب منطقه ای

ایستگاه مرحله دوم اجرایی بسیج ملی کنترل فشارخون در شرکت آب منطقه ای کرمان با حضور مهندس علیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل و کارکنان شرکت آغاز به کار کرد.

  عمومی
  1398/03/20

برگزاری جلسه با محوریت بررسی بندهای بالادست و توسعه کشاورزی

جلسه ای با حضور مهندس علیزاده مدیرعامل، معاونین و جمعی از مدیران شرکت با محوریت بررسی دستورالعمل و بخشنامه های مربوط به سدهای معیشتی و بیولوژیکی و همچنین سدهای ساخته شده در حوضه های بالادست سدها برگزار گردید.

  عمومی
  1398/03/20

بازدید اعضای شورای حفاظت منابع آب سیرجان از مسیر رودخانه تنگوئیه

شورای حفاظت از منابع آب شهرستان سیرجان به منظور بررسی وضعیت حوضه آبریز سد تنگوئیه، میزان آب ورودی و همینطور وضعیت کشاورزی روستاهای بالا دست سد از مسیر رودخانه تنگوئیه بازدید نمودند.

  عمومی
  1398/03/20

برگزاری جلسه ای با حضور مهندس علیزاده و مدیرکل منابع طبیعی استان

جلسه ای با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان، معاون طرح و توسعه و مجریان طرح ها و همچنین مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، معاونین و کارشناسان در محل سالن جلسات اداره کل منابع طبیعی برگزار گردید.

  عمومی
  1398/03/19

دیدار دکتر حمزه نماینده پنج شهرستان جنوب استان با مهندس علیزاده

دکتر حمزه نماینده مردم شریف شهرستان های فاریاب، کهنوج، منوجان، قلعه گنج و رودبار جنوب در مجلس شورای اسلامی با حضور در شرکت آب منطقه ای کرمان با مهندس علیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت دیدار نمود.

  عمومی
  1398/03/19

برگزاری دوره آموزشی با محوریت آشنایی با ضوابط زیست محیطی

دوره آموزشی تخصصی و کاربردی تحت عنوان قوانین محیط زیست و ضوابط زیست محیطی در طرح ها و پروژه های عمرانی و حفاظت از منابع آب با حضور جمعی از معاونین، مدیران، مجریان و کارشناسان حوزه ستادی شرکت آب منطقه ای کرمان برگزار گردید.

  عمومی
  1398/03/19

برگزاری جلسه کمیته راهبری طرح احیاء و تعادل بخشی با حضور مهندس علیزاده

جلسه کمیته راهبری طرح احیاء و تعادل بخشی با حضور مهندس علیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان، مهندس عرب پور معاون حفاظت و بهره برداری در محل دفتر مدیریت عامل برگزار گردید.

  عمومی
  1398/03/19
 
 
 
 
« 1 2 3 » صفحه:
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 21
  • بیشترین بازدید همزمان : 438
  • بازدید امروز : 73
  • بازدید دیروز : 3,068
  • کل بازدید : 8,177,428
  • آخرین به روزرسانی : 1403/01/30 11:10:26
  • شناسه IP شما : 3.22.249.158

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : کرمان - خیابان پاسداران
  • کدپستی : 7614634641
  • تلفن : 03432224482-4
  • فاکس : 03432220314
  • پست الکترونیکی : info[at]krrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :