|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

مناقصه عمومی یک مرحله ای انتخاب پیمانکار عملیات خرید، تعمیر و بازسازی تجهیزات مکانیکال و الکترونیکال سدهای درحال بهره برداری استان کرمان

 

کد سند

نوع آگهی

مناقصه یك مرحله‌ای

واحد منتشر کننده

قراردادها

موضوع

مناقصه عمومی یک مرحله ای انتخاب پیمانکار عملیات خرید، تعمیر و بازسازی تجهیزات مکانیکال و الکترونیکال سدهای درحال بهره برداری استان کرمان

تشریح

شرکت آب منطقه ای کرمان در نظر دارد مناقصه عمومی یک مرحله انتخاب پیمانکار عملیات خرید، تعمیر و بازسازی تجهیزات مکانیکال و الکترونیکال سدهای درحال بهره برداری استان کرمان شماره 06/الف/400 را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir  انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند . تاریخ انتشار مناقصه در سامانه تاریخ 1400/3/20 میباشد.

مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت : ساعت 11 مورخ  1400/3/25

مهلت زمانی ارائه پیشنهاد : ساعت 11:00 مورخ 1400/4/5

زمان بازگشایی پاکت ها : ساعت 11:10 مورخ  1400/4/5

اطلاعات تماس دستگاه مناقصه گر جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اسناد مناقصه آدرس: کرمان، خیابان پاسداران، شرکت آب منطقه ای کرمان، ساختمان شماره دو، دفتر قراردادها و تلفن 32224482-034

ارائه پاکت های الف به آدرس: کرمان، خیابان پاسداران، شرکت آب منطقه ای کرمان ساختمان شماره یک، طبقه دوم، دبیرخانه محرمانه دفتر حراست

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه : مرکز تماس : 41934-021

دفترثبت نام : 88969737 و 85193768

 

میزان برآورد هزینه

تضمین مورد نیاز

محل تامین اعتبار

مدت زمان اجرا

اعتبار پیشنهاد

احتمال تمدید مهلت

خیر

محل اجرای پروژه

تضمین نظارت

محل بازگشایی

بازگشایی پاکات

بین المللی است

خیر

نام روزنامه

هزینه دریافت اوراق

مهلت ارسال اسناد

تاریخ انتشار در روزنامه

تاریخ آغاز

جلسه پرسش و پاسخ

تاریخ تمدید دریافت/ خرید

تاریخ تمدید مهلت ارسال اسناد

اعلام نتیجه

  تاریخ ثبت : 1400/03/18
 کارشناس امور قراردادها
 2551
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 30
  • بیشترین بازدید همزمان : 438
  • بازدید امروز : 188
  • بازدید دیروز : 8,901
  • کل بازدید : 8,101,944
  • آخرین به روزرسانی : 1402/12/28 11:42:09
  • شناسه IP شما : 34.201.37.128

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : کرمان - خیابان پاسداران
  • کدپستی : 7614634641
  • تلفن : 03432224482-4
  • فاکس : 03432220314
  • پست الکترونیکی : info[at]krrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :