مدیریت حوزه هیئت مدیره و مدیرعامل

شرح وظایف کلی حوزه مدیریت عامل :

  1. تنظیم برنامه کاری، وقت ملاقات، جلسات، سخنرانیها و پیگیری تحقق آنها
  2. جمع آوری و بررسی گزارشهای ارسالی به مدیریت و تهیه گزارشات مورد نیاز با همکاری واحدهای شرکت و ارسال یک نسخه از آن به واحد مربوط
  3. تنظیم دستور کار و گزارشات جلسات هیأت مدیره و ابلاغ مصوبات به واحدها و پیگیری تا حصول نتیجه
  4. بررسی و کنترل پیشنهادات و گزارشات ارسالی به هیأت مدیره از نظر رعایت قوانین و مقررات و آئین نامه ها و مصوبات هیأت مدیره
  5. ارجاع مکاتبات واصله از سایر دستگاهها به واحدهای مربوط
  6. خلاصه نمودن پیشنهادات، گزارشات، صورتجلسات، مقالات و سایر موارد ارسالی به مدیرعامل وهیأت مدیره
  7. پیگیری و نظارت بر انجام امور مربوط به مدیریت هیأت مدیره و مدیرعامل و اجرای روشهای اجرائی، دستورالملها و سایر اسناد بالادستی ابلاغی
  8. شرکت در جلسات کمیسیون توسعه مدیریت شرکت
  9. اجرای خط مشی ها و سیاست های اجرایی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در راستای اهداف و سیاستهای شرکت مدیریت منابع آب ایران و وزارت نیرو
  10. بررسی و تصویب مطالعات طرحهای پدافند غیر عامل در سطح شرکت
  11. برنامه ریزی و هماهنگی برای اجرای مطالعات و اجرای الزامات مراحل چهارگانه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل
  12. برنامه ریزی به منظور تامین منابع مالی مورد نیاز اجرای طرحهای مدیریت بحران و پدافند غیرعامل
  13. اجرای فعالیتهای پژوهشی و اجرایی در راستای کاهش خطرپذیری و تعریف فعالیتهای کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و پایش تهدیدات تخصصی و پیش بینی تهدیدات محتمل
  14. مستندسازی حوادث، اقدامات و تجزیه و تحلیل آنها
  15. پیگیری مصوبات کمیته دائمی پدافند غیر عامل کشور و سایر ارگانهای مرتبط
  16. اجرای رزمایش ها و تنظیم گزارش اجرایی مربوط
  17. ساماندهی عملیات آمادگی و مقابله با تهدیدات سایبری و IT و ایجاد سامانه الکترونیکی مدیریت بحران و پدافند غیر عامل
  18. فرهنگ سازی و هماهنگی اجرای برنامه های آموزشی بحران و پدافند غیر عامل برای کلیه کارمندان
  19. بررسی آسیب پذیری تخصصی ناشی از تهدیدات
  20. هماهنگی با معاونتهای دیگر در راستای اجرای طرحهای پدافند غیرعامل و مراحل چهارگانه مدیریت بحران
  21. تهیه و تدوین برنامه ها و اهداف HSE شرکت
  22. تدوین و نگهداری مستندات سیستم مدیریت HSE و حصول اطمینان از اجرایی شدن اثر بخش خط مشی HSE و دستیابی به اهداف استانداردها و برنامه های HSE شرکت
  23. برآورد، بازنگری و پایش عملکرد HSE شرکت، پیمانکاران و مشاوران طرحها
  24. هماهنگی در تهیه گزارشهای عملکرد HSE جهت ارائه به مدیریت و گروههای ذینفع برون سازمانی
  25. تحلیل گزارشهای گوناگون HSE و استخراج نکات دانش افزا
  26. تدوین دوره های آموزشی اثر بخش HSE و هماهنگی جهت برگزاری آنها
  27. تهیه برنامه های جامع ممیزی و بازرسی HSE با هماهنگی واحدهای مربوطه و پیگیری دریافت گزارشات ممیزی و انجام اقدامات تعیین شده و بازنگری گزارشات مربوط در مواقع لزوم
  28. شناسایی به هنگام عملکرد نامناسب واحدها، مجریان  و افراد کلیدی اثرگذار بر عملکرد HSE و گزارش به نماینده مدیریت به منظور حصول اطمینان از عملکرد درست HSE طرحها
  29. نظارت بر عقد قرارداد با پیمانکاران و مشاوران طرحهای مطالعاتی، اجرایی و بهره برداری در زمینه HSE
  30. اطمینان از به روز بودن سوابق ارزیابی ریسک ها و HSE plan ها در سطح شرکت
  31. انجام کلیه اقدامات لازم جهت رفع مشکلات زیست محیطی، ایمنی، امنیتی و بهداشتی طرحها
  32. نیازسنجی، آگاه سازی و آموزش HSE در شرکت و طرحها
  33. تدوین گزارش، بررسی و پیگیری رویدادها و حوادث کارگاهی به کارگیری فرآیند مدیریت ریسک بویژه در کنترلهای عملیاتی و رسیدگی به عدم انطباق ها
  34. شناسایی، به روز رسانی و اطلاع رسانی قوانین و الزامات قانونی و استانداردهای HSE و تغییرات آنها به افراد ذیصلاح
  35. پیگیری و کنترل اطلاعات جمع آوری شده از طرح ها
  36. هماهنگی جهت برگزاری جلسات HSE plan طرحها
  37. پیگیری مصوبات جلسات کمیته HSE شرکت و طرح ها و ارائه گزارشات مدیریت لازم به شرکت مادر
  38. پیگیری و اجرای برنامه های شناسایی خطرات و ارزیابی ریسک های HSE
  39. پیگیری گزارشات HSE طرح و ارسال به موقع به نماینده مدیریت در HSE شرکت مادر
  40. پیگیری و نظارت بر موضوعات HSE ساختمان مرکزی
  41. نظارت بر اجرای دقیق قوانین، مقررات، بخشنامه ها، دستورالعملهای ذیربط مدیریت عملکرد
  42. برقراری تعامل سازنده با مدیریت تخصصی در شرکت مادر و ستاد وزارت نیرو
  43. انجام اقدامات لازم جهت عملیاتی نمودن مفادنظام نامه های بازرسی و مدیریت عملکرد و دستورالعملهای اجرائی مربوطه
  44. همکاری و انجام برنامه ریزی لازم به منظور بازرسی های مدیریت ستادی شرکت مادر و ستاد وزارت نیرو
  45. نظارت و پایش عملکرد شرکت در ارتباط با موضوعات بازرسی مندرج در بند 5-1-4 نظام نامه بازرسی و ارائه گزارش به مراجع ذیربط
  46. پیگیری لازم به منظور مرتفع نمودن نقاط ضعف موجود در خصوص گزارشات واصله مربوط به شرکت
  47. پیگیری لازم و تسریع در ارسال پاسخ گزارشات بازرسیهای صورت گرفته و امور مربوط به پاسخگوئی به شکایات به ستاد
  48. پیگیری و رسیدگی به امور ارجاعی و ارسال پاسخهای لازم به مکاتبات ارسالی از طرف شرکت مادر
  49. برقراری تعامل و ارتباط سازنده (با هماهنگی این مدیریت ومدیرعامل شرکت) با سازمان بازرسی کل کشور و دیگرنهادهای نظارتی
  50. تجزیه و تحلیل عملکرد واحدها و کارکنان شرکت و ارائه گزارش میزان رضایت مندی مراجعین از عملکرد پرسنل شرکت و واحدهای مربوطه و ارائه به مقام مافوق.
  51. انجام بازرسی موردی و در صورت نیاز همراهی با تیم بازرسی (با هماهنگی مدیریت و مدیرعامل شرکت) و جمع بندی و ارائه گزارش مربوطه
  52. تنظیم و ارائه گزارش عملکرد ماهانه، فصلی و سالیانه به مقامات مافوق
  53. جمع بندی، آسیب شناسی و تحلیل شکایات همراه با راهکارهای پیشنهادی به منظور کاهش آمار شکایات شرکت
  54. معرفی بازرسان همیار(کارشناسان خبره و متعهد) در تیمهای بازرسی شرکت با هماهنگی مقام مافوق
  55. دریافت شکایات حضوری و مکتوب (از مبادی مختلف) و پیگیری پاسخها از واحدها، بررسی و اعلام به شاکیان
  56. انعکاس هر گونه تخلف احتمالی و ارائه گزارش به شرکت مادر و مدیرعامل شرکت و نظارت بر حسن جریان امور اداری
  57. پیگیری و اخذ نظرات و پیشنهادات واحدهای تخصصی شرکت در ارتباط با گزارشات اداره کل بازرسی استان و یا شکایات واصله به منظور رسیدگی و اعلام پاسخ به اداره کل مذکور و یا ارسال جوابیه به شاکیان
  58. تبیین و شناسائی گلوگاههای فساد، نقاط آسیب پذیر و انحرافات، مطابق با نظام نامه بازرسی و ارائه راهکارهای اجرائی به شرکت مادر
  59. نظارت بر اجرای دقیق عناوین برنامه ای سالیانه مرتبط با حوزه بازرسی و مدیریت عملکرد که از طرف مدیریت تخصصی ستادی ابلاغ گردیده است
  60. پیگیری و نظارت بر حسن انجام امور مربوط به ثبت اطلاعات مناقصات و مزایده های آب منطقه ای در پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات (Iets) و سایت مرتبط شرکت مادر تخصصی (Tender) و ارائه اطلاعات مورد نیاز به مدیریت ستادی شرکت مادر
  61. استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد در سه سطح (سازمان، مدیران و کارکنان) بر اساس فصل یازدهم قانون مدیریت خدمات کشوری و اجرای آئین نامه ها و دستورالعملهای مربوطه
  62. انجام تمهیدات و برنامه های لازم بمنظور کاهش میانگین زمان پاسخگوئی به شکایات بمیزان 20 درصد در هر یک از سالهای برنامه پنجم توسعه کشور
  63. پیگیری و ارسال پاسخ در خصوص سامانه رسیدگی به شکایت سازمان بازرسی کل کشور و اداره کل بازرسی استان
  64. پیگیری و استقرار نظام پاسخگوئی یا راه اندازی سیستم سامد و میز خدمت با هماهنگی مقام مافوق
  65. رسیدگی به اعتراضات و شکایات مردمی و نظارت بر عملکرد واحدهای تابعه در پاسخگویی به متقاضیان و تکریم ارباب رجوع
  66. ارزیابی عملکردها در قالب مدلها و استانداردهای مختلف (EFQM، ارزیابی استانداری، ارزیابی وزارت نیرو و جشنواره شهید رجایی)
  67. تصویب سیاست ها و خط مشی ها در کمیته تحقیقات شرکت در چهارچوب مصوبات شورای تحقیقات آب
  68. نیازسنجی تحقیقات در واحدهای مختلف شرکت و تدوین اولویتهای تحقیقاتی سالیانه
  69. تعیین ناظرین اجرائی و فنی پروژه های تحقیقاتی مصوب
  70. تصویب گزارش های نهایی پروژه های تحقیقاتی تحت نظارت
  71. ارتباط و هماهنگی با مجموعه پژوهش های کاربردی شرکت مادر
  72. برنامه ریزی در جهت تولید و تعمیق دانش و انتقال فن آوری در صنعت آب استان
  73. معرفی، توسعه و اطلاع رسانی نتایج و دستاوردهای علمی و تحقیقاتی شرکت.
  74. تهیه، تنظیم و نظارت بر اجرای طرحهای پژوهشی در زمینه علوم مرتبط و با تکیه بر موضوعیت وظایف شرکت و ارزشیابی برنامه های توسعه و بهره وری
  75. مطالعه در زمینه الگوهای برنامه ریزی متناسب با ماموریت و شرح وظایف شرکت و تصویر وضعیت بهینه آتی حوزه
  76. همکاری با دفاتر شرکت در جهت شناسایی مسائل و مشکلات، اولویت بندی آنها، تهیه پیشنهاد طرحهای پژوهشی و برنامه عملیاتی، تجزیه و تحلیل نتایج تحقیقات، تهیه و پینشهاد راهکارهای اجرایی سازنده و منطبق با امکانات موجود کشور در جهت پیشبرد و افزایش توان و اجرای طرحهای پژوهشی مرتبط با شرکت
  77. برقراری ارتباط با اعضای هیات علمی دانشگاههای داخلی و خارجی و جلب همکاری آنان در اظهار نظر در خصوص اولویتهای پژوهشی، پیشنهادات/ طرحها و نظارت بر تعیین و ا جرای طرحهای پژوهشی
  78. برگزاری سمینارهای ارائه نتایج طرحهای تحقیقاتی انجام شده در شرکت برای اطلاع کارشناسان و مدیران شرتک و سایر صاحب نظران
  79. جمع بندی نتایج بدست آمده از طرحهای پژوهشی تائید شده، ارسال آن به واحدهای ذیربط، پیگیری بکارگیری نتایج تحقیقات انجام شده و ارائه گزارش مربوط به مراجع ذیربط
  80. بالا بردن توان علمی کارکنان و کارشناسان حوزه معاونت/واحد مربوطه از طریق برگزاری جلسات علمی و آموزشی در مورد موضوعات مرتبط با طرحهای انجام شده با کمک مجریان طرحها
  81. بررسی و تائید کتاب های آموزشی و پژوهشی مربوط به موضوعات مورد نیاز مرتبط با شرکت بمنظور چاپ و انتشار از طریق واحدها و مراجع ذیصلاح و همکاری در تهیه و تدوین آنها
  82. هدایت، جلب همکاری و برقراری ارتباط فعال با واحدهای تحقیق و توسعه دانشگاهها و دفاتر تحت پوشش شرکت در شناسایی مسائل و نقاط ضعف و قوت شرکت و برنامه ریزی مشترک با گروههای مذکور درجهت رفع مشکلات موجود
  83. مشارکت در تهیه برنامه استراتژیک شرکت
  84. هماهنگی و نظارت بر اجرای طرحهای تحقیقاتی مشترک با سایر سازمان ها
  85. ایجاد بانک اطلاعاتی از مطالعات تحقیقات انجام شده در شرکت
  86. حفظ حقوق مالکیت معنوی طرحهای پژوهشی و حفاظت از ایده ها و طرحها

 


 

 تاریخ ثبت :
  آخرین به روزرسانی : 1402/11/02
 
 9966
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 38
  • بیشترین بازدید همزمان : 438
  • بازدید امروز : 1,811
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 9,154,257
  • آخرین به روزرسانی : 1403/10/01 09:42:50
  • شناسه IP شما : 3.138.101.51

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : کرمان - خیابان پاسداران
  • کدپستی : 7614634641
  • تلفن : 03432224482-4
  • فاکس : 03432220314
  • پست الکترونیکی : info[at]krrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :