قابل توجه بازدید کنندگان محترم
بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال شرکت آب منطقه ای کرمان را به اطلاع میرساند:
مقدمه :
- تارنمای شرکت آب منطقه ای کرمان مجهز به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و نظرات و پیشنهادات شما متقاضیان گرامی از طریق منوی "تماس با ما " میباشد. در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف شرکت تماس برقرار نمایید و از طریق فرم ارتباط با شرکت و فرم نظرات و پیشنهادات درخواست،نظر و پیشنهاد خود را ثبت نمایید.
- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.
- تارنمای شرکت آب منطقه ای کرمان بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.
در این صفحه زمانها یی که پورتال از دسترس خارج خواهد شد اطلاع رسانی می گردد.
- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.
هدف :
- هدف از این توافقنامه این است که خدمت با کیفیت هرچه بهتر از طرف شرکت سهامی آب منطقه ای کرمان به خدمت گیرندگان ارائه شده و مورد توافق و رضایت آنها قرار گیرد.
- این بیانیه، سطح توافق دو جانبه در خصوص خدمات ، روشهای نظارت و مسئولیتهای سازمانی را در صورت لزوم مشخص میکند.
مسئولیت :
- حوزه ستادی آب منطقه ای کرمان موافقت میکند که خدمت را به ترتیب زیر ارائه نماید:
اطلاعرسانی از طریق رسانههای آب منطقه ای کرمان (پورتال و سامانه ارسال پیامک)
- آب منطقه ای کرمان دارای مجوز ایجاد و اجرای سیاستهای صدور پروانههای صنعت آّب برای عموم مردم است که مستندات آن به شرح ذیل میباشد:
- قانون توزیع عادلانه آب
- قانون تعیین تکلیف چاه های فاقد پروانه
- دستور العمل اجرایی قانون تعیین تکلیف چاه های فاقد پروانه
- آیین نامه اجرایی فصل دوم قانون توزیع عادلانه ی آب
تعهدات متقابل خدمت گیرنده و دستگاه اجرایی :
- خدمت گیرنده موظف است اطلاعات خواسته شده را به درستی و به صورت صحیح ارائه نماید.
- در صورت نیاز به انجام عملیات تغییر و نگهداری که منجر به عدم دسترسی به خدمت در ساعات مورد نیاز خواهد شد ارائه کننده خدمت مراتب را از قبل اطلاع رسانی خواهد نمود.
هزینه ها و پرداختها:
- هزینههای دریافت خدمات از طریق سامانه بروز رسانی ، محاسبه و صادر می شود و در شناسنامه خدمت/ بخش هزینه ها اطلاع رسانی گردیده است .
دوره عملکرد:
- این خدمات همیشه و به صورت برخط در اختیار خدمتگیرنده بوده و اگر به دلایل فنی نیاز به قطع خدمت وجود داشته باشد بر روی صفحه اصلی خدمت تاریخ و ساعت آن اطلاعرسانی خواهد شد.
خاتمه توافقنامه :
- در صورتیکه آّب منطقه ای کرمان تشخیص دهد ارائه این خدمت باید براساس قوانین و بخشنامههای جدید متوقف گردد این موضوع از طریق رسانههای رسمی این شرکت اطلاعرسانی خواهد شد.