در شرکت آب منطقه ای کرمان،
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمان، در این نشست علی رشیدی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل با اشاره به اینکه پایش رضایتمندی ارباب رجوع به منظور تکریم، رضایتمندی، پاسخگویی و رفع مشکلات در جهت تحقق اهداف طرح تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی برگزار می شود، از همه مدیران خواست تمام تلاش خود را در ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت ارباب رجوع بکار گیرند.
در ادامه نشست، مهندس طهرانی رئیس گروه بازرسی و مدیریت عملکرد، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد حوزه کاری خود، با توجه به نمودار مقایسه ای از افزایش 5 درصدی رضایت ارباب رجوع از ارائه خدمات توسط امور منابع آب شهرستانهای تابعه نسبت به مشابه سال قبل خبر داد.
لازم به ذکر است در این جلسه علیرضا عباس زاده معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی، مسعود نمازیان معاون برنامه ریزی، حمید علیدادی معاون حفاظت و بهره برداری، محسن امیری معاون طرح و توسعه، سیدعلی جعفری مدیر حراست و تعدادی از کارشناسان مربوطه حضور داشتند.