|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

در شرکت آب منطقه ای کرمان،

جلسه پایش رضایت‌مندی ارباب رجوع برگزار شد

جلسه پایش رضایت‌مندی ارباب رجوع به منظور تکریم، رضایت‌مندی، پاسخگویی و رفع مشکلات در جهت تحقق اهداف طرح تکریم ارباب رجوع برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمان، در این نشست علی رشیدی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل با اشاره به اینکه پایش رضایت‌مندی ارباب رجوع به منظور تکریم، رضایت‌مندی، پاسخگویی و رفع مشکلات در جهت تحقق اهداف طرح تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی برگزار می شود، از همه مدیران خواست تمام تلاش خود را در ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت ارباب رجوع بکار گیرند.

در ادامه نشست، مهندس طهرانی رئیس گروه بازرسی و مدیریت عملکرد، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد حوزه کاری خود، با توجه به نمودار مقایسه ای از افزایش 5 درصدی رضایت ارباب رجوع از ارائه خدمات توسط امور منابع آب شهرستانهای تابعه نسبت به مشابه سال قبل خبر داد.

لازم به ذکر است در این جلسه علیرضا عباس زاده معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی، مسعود نمازیان معاون برنامه ریزی، حمید علیدادی معاون حفاظت و بهره برداری، محسن امیری معاون طرح و توسعه، سیدعلی جعفری مدیر حراست و تعدادی از کارشناسان مربوطه حضور داشتند.

 

                                     

کد خبر: 3258
  تاریخ خبر : 1399/07/07
  آخرین به‌روزرسانی : 1399/07/07
 کارشناس روابط عمومی
 638
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 36
  • بیشترین بازدید همزمان : 438
  • بازدید امروز : 420
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 9,050,247
  • آخرین به روزرسانی : 1403/09/05 14:17:47
  • شناسه IP شما : 18.119.122.140

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : کرمان - خیابان پاسداران
  • کدپستی : 7614634641
  • تلفن : 03432224482-4
  • فاکس : 03432220314
  • پست الکترونیکی : info[at]krrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :