شرح وظایف مدیریت روابط عمومی:
- برنامهریزی و هماهنگی برای انعکاس اهداف، سیاستها، فعالیتها، برنامهها و کارکردها و مواضع شرکت به مخاطبان
- ایجاد هماهنگی در برگزاری مراسم، سمینارها، بازدیدها، جشنها و اعیاد و مناسبتها در زمینه ترتیب مکان مناسب و امکانات سمعی و بصری و برنامه ریزی جهت پذیرایی مناسب با همکاری امور خدمات عمومی
- برنامهریزی، تهیه و تدوین تقویم ارتباطات، بازدیدها، مراسم و نمایشگاهها
- تهیه و تدوین برنامه مصاحبه مسئولان شرکت با مطبوعات و رسانهها
- برنامه ریزی و هماهنگی ایجاد ارتباط با مطبوعات، رادیو، تلویزیون و خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران
- بهرهبرداری از اخبار و اطلاعات منتشره داخلی از طریق رسانههای ارتباط جمعی و سنجش افکار نسبت به فعالیتهای شرکت و تهیه گزارشات تحلیلی
- تهیه و ارائه گزارش، بولتن خبری، تهیه ماکت، فیلم، عکس و پوستر در رابطه با فعالیت جمعی شرکت و همکاری در تدوین کارنامه عملکرد شرکت
- برنامهریزی و نظارت بر تهیه، تدارک، اشتراک و توزیع نشریات تخصصی و ارسال آگهیها و اطلاعیهها برای رسانهها
- برنامهریزی و نظارت بر پوشش تبلیغات ساختمانها، طرحهای توسعه منابع آب و سایر مکانهای مربوطه
- برنامهریزی و نظارت بر حسن اجرای بازدیدهای عمومی از طرحها و فعالیتهای شرکت
- انجام هماهنگی و نظارت در مدیریت نمایشگاهها در داخل و خارج شرکت با همکاری و مشارکت واحدهاو مراکز ذیربط
- برنامه ریزی و هماهنگی در فرهنگ سازی و ارتقاء بینش و آگاهی های عمومی در زمینه مصرف بهینه آب و آلودگی منابع آبی