به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمان، مهندس رشیدی در خصوص برگزاری ملاقاتهای مردمی گفت: خدمت به مردم در نظام اسلامی نعمت و توفیقی بزرگ برای مدیران است و باید از این فرصت در راستای ارائه خدمت، استفاده کرد.
دیدار چهره به چهره مدیرعامل آب منطقه ای با مردم با هدف شنیدن خواسته ها، دغدغه ها، پیشنهادها و مسائل و مشکلات شهروندان و در ادامه، رسیدگی و پاسخگویی به آنها دوشنبه هر هفته با رعابت پروتکل های بهداشتی ادامه دارد.
شایان ذکر است تکریم ارباب رجوع با شفافیت و توجه بیشتری در دستور کار مدیران آب منطقه ای قرار دارد تا سطح رضایتمندی در بین شهروندان افزایش یابد.