به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمان، در این دیدارها طبق روال هر هفته، هرکدام از ملاقاتکنندگان مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند و مدیرعامل آب منطقه ای نیز ضمن شنیدن مسائل و مشکلات این افراد، دستورات لازم در خصوص رسیدگی و رفع مشکلات ایشان را صادر کرد.
مهندس علی رشیدی گفت: سعی ما این است که ملاقات مردمی با ارباب رجوع تقریبا هر هفته یکبار برگزار شود و مسائل و مشکلات مراجعین از نزدیک مورد بررسی قرار گیرد و راهکارهای لازم و قانونی در جهت برطرف کردن مشکلات مراجه کنندگان ارائه گردد.
وی افزود: مردم اگر مدیر یک مجموعه را امین خود بدانند و مشکلات خود را بدون واسطه بیان نمایند، بسیاری از مسائل موجود به راحتی بر طرف می گردد و این خود می تواند نشان از اعتماد مردم به مدیران و مسئولین باشد.
رشیدی اظهار داشت: ملاقات مردمی این فرصت را در اختیار متقاضیان قرار میدهد تا از این راه، موانع پیش روی خود را برطرف کنند.