علی رشیدی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان در پیامی ضمن تبریک روز ملی ارتباطات اعلام کرد ، جایگاه روابط عمومی در سازمانها به عنوان بازوی مشورتی، این فرصت را به هر مجموعه میدهد تا خدمات و وظایف خود را به درستی به اطلاع مردم برساند و از توان، ظرفیت و جایگاه رسانهها برای آگاهی بخشی عمومی استفاده کند.
وی گفت ؛ توسعه پایدار بدون اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی امکان پذیر نیست، در نتیجه روابط عمومی در سازمانها باید همگام با دانش روز با بهره گیری از فناوریهای نوین و تسریع در امر اطلاع رسانی، مدیران را در اخذ تصمیمهای درست و شایسته یاری نماید. از اینرو روابط عمومیها باید مظهر و آینه افکار، اراده و مطالبات بهحق همه مردم باشند و میتوانند در سالی که از جانب مقام معظم رهبری سال "رشد تولید، مهار تورم" نامگذاری شده، نقش بیبدیل و تعیین کنندهی خود را بخصوص در شفافسازی ارتباطات بین مخاطبان و مسئولان با شناسایی و انعکاس مطالبات، مشکلات و موانع موجود ایفا کنند.
به همین مناسبت اینجانب فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی را به همکاران دفتر روابط عمومی و همهی دستانـدرکاران پرتلاش عرصه ارتباطات و روابـط عمومـی که در جهت ایفای رسالت خطیـر گردش شفاف و صحیـح اطلاعـات گام بر میدارند، تبریک و تهنیت عرض مینمایم و توفیقات روز افزون شما عزیزان را از درگاه ایزد متعال مسئلت میدارم.