کد سند |
24-1/الف/97 |
نوع آگهی |
مناقصه یك مرحلهای |
واحد منتشر کننده |
قراردادها |
موضوع |
فراخوان تجدید مناقصه عمومی یک مرحله ای جهت انتخاب تامین کننده کامپیوتر و تجهیزات سخت افزاری |
تشریح |
کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد ) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد ولازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار مناقصه در سامانه تاریخ 7/21/ 97 میباشد. مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت : ساعت 9 روز چهارشنبه تاریخ 97/7/25 مهلت زمانی ارائه پیشنهاد : ساعت 9 روز شنبه تاریخ 97/8/5 زمان بازگشایی پاکت ها : ساعت 9:10 روز شنبه تاریخ 97/78/5 اطلاعات تماس دستگاه مناقصه گر جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اسناد مناقصه آدرس: کرمان، خیابان پاسداران، شرکت آب منطقه ای کرمان، ساختمان شماره دو، دفتر قراردادها و تلفن 32224482-034 و ارائه پاکت های الف به آدرس: کرمان، خیابان پاسداران، شرکت آب منطقه ای کرمان ساختمان شماره یک، طبقه دوم، دبیرخانه محرمانه دفتر حراست اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه : مرکز تماس : 41934-021 دفترثبت نام : 88969737 و 85193768 |
میزان برآورد هزینه |
|
تضمین مورد نیاز |
|
محل تامین اعتبار |
|
مدت زمان اجرا |
|
اعتبار پیشنهاد |
|
احتمال تمدید مهلت |
خیر |
محل اجرای پروژه |
|
تضمین نظارت |
|
محل بازگشایی |
|
بازگشایی پاکات |
1397/08/05 |
بین المللی است |
خیر |
نام روزنامه |
|
هزینه دریافت اوراق |
|
مهلت ارسال اسناد |
1397/08/05 |
تاریخ انتشار در روزنامه |
|
تاریخ آغاز |
|
جلسه پرسش و پاسخ |
|
تاریخ تمدید دریافت/ خرید |
1397/07/25 |
تاریخ تمدید مهلت ارسال اسناد |
|
اعلام نتیجه |