مناقصه گران بایستی از بین شرکتهای تعیین صلاحیت شده توسط دبیرخانه شورای عالی انفورماتیک کشور و دارای سابقه انجام کار مشابه باشند و به منظور دریافت اسناد مناقصه درقبال ارائه رسید واریز مبلغ دویست هزار ریال به حساب جاری سپهر شماره 2195083812001 بانک صادرات ایران شعبه 24 مهر کرمان حداکثر تا ساعت 14 روز چهارشنبه 1394/3/20 در نشانی کرمان، خیابان پاسداران، شرکت آب منطقه ای کرمان، ساختمان شماره دو، طبقه همکف، اتاق 131 دفتر قراردادها، نماینده خویش را کتبا ًمعرفی و اعزام نمایند. شرکت کنندگان در فرآیند بایستی هر یک از پاکات لاک و مهر شده الف و ب و ج حاوی (ضمانتنامه شرکت در مناقصه و اسناد مناقصه تکمیل شده و مدارک مربوط و پیشنهاد قیمت) که در یک بسته مناسب لفاف پیچی و لاک و مهر شده باشد را حداکثر تا ساعت 11:30 روز شنبه 1394/3/30 به دبیرخانه محرمانه دفتر حراست به نشانی کرمان، خیابان پاسداران، شرکت آب منطقه ای کرمان، ساختمان شماره یک، طبقه همکف، اتاق شماره 105تحویل نمایند. زمان بازگشایی پاکات ساعت 12 روز شنبه مورخ 1394/3/30 میباشد.