مشارکت الکترونیک شهروندان

   بیانیه راهبرد مشارکت عمومی وزارت نیرو(ستاد)

 

راهبرد مشارکت شرکت آب منطقه ای کرمان

طبق بند 2 ماده 9 مصوبه شماره 1127128 مورخ 28/12/1395 شورای عالی اداری با عنوان ”حقوق شهروندی در نظام اداری“، شهروندان حق دارند تا سیاست‏‏‏ها، تصمیمات، فرآیندها، خدمات و اقدامات دستگاه‌‏های اجرایی را نقد نموده و نظر انتقادی خود را در چارچوب مقررات ابراز نمایند.

در این راستا و به منظور جلب مشارکت‌های مردمی، شرکت آب منطقه‌ای کرمان بر خود لازم می‌داند نظرات، پیشنهادات و انتقادات آحاد مردم بویژه از سوی نخبگان، متخصصین، صاحب نظران، مدیران و کارشناسان  را گردآوری و راهکارهای افزایش کیفیت خدمات را تدوین نماید. شرکت آب منطقه‌ای کرمان تعامل و تبادل اطلاعات با آحاد مردم و دستگاه های اجرائی را در سرلوحه کار خود قرار داده است و به همین منظور بسترهای ارتباطی الکترونیکی را به شرح زیر فراهم و ارائه می نماید:

این شرکت کلیه مقررات صادره خود اعم از بخشنامه‌‏ها، آیین نامه‌‏ها، دستورالعمل‏‌ها و ضوابط اجرایی را از طریق درگاه الکترونیک خود در معرض نقد عموم قرار داده و امکان دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی را فراهم می‌کند.

 

                         

 تاریخ ثبت :
  آخرین به روزرسانی : 1400/02/09
 
 361813
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 34
  • بیشترین بازدید همزمان : 438
  • بازدید امروز : 2,252
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 9,141,438
  • آخرین به روزرسانی : 1403/09/27 09:11:32
  • شناسه IP شما : 18.188.161.29

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : کرمان - خیابان پاسداران
  • کدپستی : 7614634641
  • تلفن : 03432224482-4
  • فاکس : 03432220314
  • پست الکترونیکی : info[at]krrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :